[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

دلی که شکستی گچ چاره نکرد 

 

 گل گرفتم ...

 

soloelamor6363.blogfa.com

 

سخت است حـــرفت را نفهمند،

سخت تر این است که حــــرفت را اشتباهی بفهمند،

حــــالا میفهمم، که خـدا چه زجــــــری میکشد

وقتی این همه آدم حـــرفش را که نفهمیده اند هــــیچ،

اشتباهی هم فهـــمیده اند.

 

soloelamor6363.blogfa.com

 

 

كسی چه میداند...



من...



امروز...



چندبار فرو ریختم...



چندبار دلتنگ شدم...



از دیدن كسی كه...


فقط پیراهنش شبیه تو بود.......

 

soloelamor6363.blogfa.com

 

حالم را پرسیدند گفتم رو به راهم

 

اما هیچکس نفهمید رو به راهی هستم که تو رفته ای...

 

soloelamor6363.blogfa.com

 

هیچکس نفهمید خدا نیز "تنهایی"اش را فریاد میزند:

 

"قل هو الله احد"

 

گفته بودی سنگ صبورم میشی

 

تو سنگ شدی اما من هنوز صبورم

 

معنای خوشبختی اینست که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد...

 

soloelamor6363.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 30 تير 1391برچسب:,ساعت18:51توسط mahsa & morvarid‏ | |