[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

 

 زمستــ ــــ ــــ ــان گذشته است ،

 

گل ها شکفته اند باز زمان نغمه سرایــــــــــــی فرا رسیده است ،

 

و تو، ای کبوتر زیبــ ــــ ــــ ــای من که در شکاف صخره ها و پشت سنگها پنهان هستی

 

 

بیرون بیا و بگذار صدای شیـــــــــرین تو را بشنوم و صورت زیـــــــــــبایت را ببینم ،

 

زیرا اکنون زمســــ ـــــ ـــــ ـــتان به پایان رسیده است ...

 

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام ، دوست می دارم .

 

تو را به جای همه روزگارانـ ـــ ــــ ــ ـــی که نمی زیسته ام ، دوست می دارم ...

 

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای خاطر نخستین گلــ ـــ ــ ــها .

 

تو را به خاطر دوســـ ـــــ ــــ ـــت داشتن ، دوست می دارم .

 

تو را بجای همه کسانی که دوست نمی دارم ، دوســ ــــ ــت می دارم .

 

سپـ ـــ ـــ ـــیده که سر بزند در این بیشه زار خزان زده ، شاید دوباره گلـ ـــ ــی بروید

 

شبیه آنچه دربــ ــــ ــ ـــ ـ ـهار بوییدیم،

 

پس به نام زندگی هرگز مگو هـــ ـــــ ــ ـــرگز ...

 

   http://ahange-del.persianblog.ir/



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت15:49---2 دی 1391
به سلام
اومدم به دوستای وبلاگیم سر بزنم
وبلاگتون مثه همیشه قشنگه

ممنون که هنو لینک وبلاگمو دارین
اگه زحمتی نیست اسمشو به این تغییر بدین
هرشب حافظه ی من
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 1 دی 1391برچسب:,ساعت19:51توسط mahsa & morvarid‏ | |