چه اشوبی!

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

چه آشوبی!

دلم تنگ است برای ناز چشمانت

برای آن شبِ شیرین


که تنها همدمم بودی


ولی افسوس در این روزها

تو نایابی و من غمگین تر از پیشم!

چه آشوبی!

چه بازاری حراجی شد!

ولی من چشم به در هستم


به امیده نگاه تلخه هر روزت!

کمی آرامتر جانم!

کمی از تو نصیبم نیست؟

نگفتی طاقتم کم بود؟

چه آشوبی!

شب است و قلبِ من محتاجِ دیدارت

چه خوابی در دلم گم شد!

نخوابیده پریدم از دو چشمانت

نگاهت کو؟

دو چشم پَر شرارت کو؟

مرا تابِ جدایی نیست


به وُجدانت ندایی ده!


بگو...


بگو یک مردِ دیوانه به عشقت عاقله شهر شد!

خرابم کن همین حالا!

خدای من...!

خدای من!


لبانش خنده را دارد!


ولی لبهای من خشک است!

چه آشوبی!

 





نظرات شما عزیزان:

jojo
ساعت20:16---25 فروردين 1391
لينكتون كردم ممنون ميشم لينكم كنيد

kaz
ساعت20:13---25 فروردين 1391
سلام من وبتو لینک کردم اگه میشه توام هم منو لینک کن مرسی

jojo
ساعت20:12---25 فروردين 1391
وبتون خوبه ولي آدم دلش ميگيره كاش قالبت رنگي بود . به منم سر بزنيد. راستي منو ياد زخم هاي قديمي انداخت اين وبتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,ساعت19:52توسط mahsa & morvarid‏ | |