مقدر

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

 

باور کنید تازه مرا زاده مادرم

.

.
هرچند بوده است به دنیا سراسرم
.

.

دستی که عشق بر سر امروزه ام کشید
.

.

پای مرا گرفت و رسانده به آخرم
.

.

آن آبشار پر نَفَس و بی نهایتی
.

.

سرچشمه ام شده که به لطفش شناورم

.

در نقطه چین دفتر دانایی اش چنان
.

.

پیدا شدم که گم شده بود از برابرم
.

.

صف می کشند پشت در اشتیاق او

.

.
با گریه عشق می کنم آنجا خودم درم

.

.
ای آنکه جشن آمدنم را گرفته یی
.

.

فریاد می شوم به نگاهت مقدّرم

...............................................................................



نظرات شما عزیزان:

یونس محمدی
ساعت12:09---26 فروردين 1391
سلام مرواریدخانم مرسی که لینک سایتو
قراردادین منم این کارو واسه وبلاگ خوشکل
شما ومهسا خانم انجام دادم
بازم بهتون سر میزنم وبلاگ قشنگی دارین
راستی آهنگ قشنگی هم داره من محسن یگانه
رو خیلی دوس دارم عوضش نکنین
فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,ساعت10:37توسط mahsa & morvarid‏ | |