بمون که میپرستمت ...

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

آمدی آمدی تو این همه پریشونیام...................

تا بدونی هنوز یه دلشکسته ی با وفام................

سایه ی عشقم و تو دیدی تو چشمای من.............

آمدی آمدی بمونی تو دنیای من...................

باز شبا دست به دعا نگام به آسمونهاست.............

باز دعای سحرم تو و خدا خدایاست..................

وای هنوز یادمه اون شبای اتظارم....................

وای نگو گریه نکن یه عمره بی قرارم..................

عاشق این مستی و شور حالم....................

مثل تموم عاشقا که تشنه ی محبتن.................

یه سرسپرده ی تو رو دیوونه ی حقیقتن................

برات یه ساقی بودم چراغ و مستیم شدی...............

تاب و تب قلب من تمام هستیم شدی.................

نگذار که دور از رخت ای یار بمیرم....................

یکدم بگذر بر من و بگذار بمیرم......................

هر مشکلی آسان شود از مستی و ترسم خدای من..........

ساغر بشود خالی و هشیار بمیرم......................

عزیز من بی تو بگو تو دار دنیا چه کنم....................

اگه به دادم نرسی غریب و تنها چه کنم...................

بمون که میپرستمت بذار که حرفامو بگم..................

من واسه تو یه روز میخوام قصه ی دردامو بگم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,ساعت1:28توسط mahsa & morvarid‏ | |