رنج تنهائی بهتر از گدائی محبت است

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]


دنياي من، چشماي من، اين عمر من، اين دل من مي سوزه
گريه نکن دروغ ميگي مي دونم اين چند روزه
تو هم مثل همه ميري و منو تنها ميذاري
عاشق نبودي ميدونم عشقتو هر جا ميذاري

برو برو هر جا بگو که يار من ديوونه بود
عاشق نبودي ميدونم بودن من بهونه بود
برو برو هر جا بگو که يار من ديوونه بود
عاشق نبودي ميدونم بودن من بهونه بود


اما باز هم اين دل من عاشقشه اونو مي خواد
بود و من جاي خاليش اگه بره ديگه نياد

برو برو هر جا بگو که يار من ديوونه بود
عاشق نبودي ميدونم بودن من بهونه بود
برو برو هر جا بگو که يار من ديوونه بود
عاشق نبودي ميدونم بودن من بهونه بود Razz Razz



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:,ساعت13:40توسط mahsa & morvarid‏ | |