خداي من

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

Image Detail

من خدايي دارم،
كه در اين نزديكي است

نه در آن بالاها

مهـربان، خـوب، قشنگ

چهره اش نورانيست

گاهگاهي سخني مي گويد،
با دل كوچك من

ساده تر از سخن ساده من

او مرا مي فهمد

او مرا مي خواند،
او مرا مي خواهد،
او همه درد مرا مي داند،
ياد او ذكر من است،
در غم و در شادي

چون به غم مي نگرم،
آنزمان رقص كنان مي خندم

كه خدا يار من است،
كه خدا در همه جا ياد من است

او خدايست كه همواره مرا مي خواهد


ديگران مي گويند :

آن كساني كه به ظاهر بنده خوب خدايند

به من مي گويند :

مرد، كافر شده اي!!!

و چه هشدار كه از آتش دوزخ دادند

باز هم مي گويند :
كه خدا اينجا نيست

و خداي آنها، غير آنست كه من مي بينم،
مي دانم

يك خدايي بي رحم
غرق در خودخواهي،

عاشق ظلم و ريا و همه در خشم و عذاب

اين خدايست كه آنها گويند،بنده او باشيم


ديده را مي بندم

در دلم مي خندم
زير لب مي گويم :

پس خدا اينجا نيست ؟!

اما من ميدانم

كه خدا يار من است،
كه خدا در همه جا ياد من است

 

 

آرزو هات رو يه جا يادداشت كن و يكي يكي از خدا بخواه ،

 

خدا يادش نميره ولي تو يادت ميره ،

 

 چيزي كه امروز داري آرزوي ديروزت بوده ...




نظرات شما عزیزان:

moein
ساعت8:40---23 فروردين 1391
سلام وبلاگ خوبی رو ارائه دادی من با مطلبش حال کردم اگه دوست داشتی به وبلاگ منم بیا و نظرت رو راجب وبلاگم بگو؟

فاطيما
ساعت19:05---22 فروردين 1391
واي واي چه وبلاگي داريد شما لينكتون كردم لطفا بمنم سر بزنيد لينكم كنيد ممنون ميشم نظر بديد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,ساعت18:9توسط mahsa & morvarid‏ | |