بهانه...

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

 دراین سرای بی کسی کسی به در نمی زند

 

 
سکوت هر شب مرا کسی بهم نمی زند


نهفته از حرفهاست سکوت این سرای من

درون خنده های من غم است که سالها نشسته است

 
تو همدم شبانه ام تو محرم وبهانه ام

سکوت این سرای من نثار با وفایی ات


تو ای خدای مهربان تویی تمام شادی ام

 
تویی که ماندگاریت درون قلب من جاودانه است

 
تمام غصه های من فدای مهربانیت

 
تویی قشنگ ترین بهانه ی زندگانیم

 
تو بودی از تمام همنوعان به من نزدیکتر ازهمه

 
تمام گریه های من فدای خنده های توست

 
نیاز من فقط تویی سکوت این سرا همه بهانه است

 
به هر کجا که می رسم نشانه ام فقط تویی خدای من

...................

..................................

................................................

...............................................................

............................................................................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت12:39توسط mahsa & morvarid‏ | |