دوست داشتنی

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

 خدایاداشتنت را دوست دارم

 


چون تو دوست داشتنی ترینی

دوستت دارم چون وقتی همه خوابند تو بیداری

وقتی همه نیستند تو هستی

وجودت را با تمام وجودم احساس می کنم

بدون وجود تو من نیز وجود ندارم


دوستت دارم چون تو بی نظیری


چون تو بی همتایی

اطافیانم هر چند خوب اما بی وفایند


اما تو همیشه وفاداری وهمیشه صبور


من خطا می کنم اما تو می بخشی

من راه را گم میکنم و به بیراهه می روم

 
اما تو در بیراهه فانوس بدست

 
راه درست را نشانم میدهی


شرمنده ی تمام خوبیهایت شدم

کاش جبران کنم ذره ای از آن همه خوبی را


با تو پرواز می کنم

با تو اوج می گیرم در آسمان سعادت

 
آه که با تو بودن چقدر زیباست


دوستت دارم ای دوست داشتنی ترین

   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت12:49توسط mahsa & morvarid‏ | |