حضور ماندگار

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

 


احساس می کنم به خدا با حضور تو


نزدیکتر شدم و به لطف شعور تو



هرجا خداست عطر تو هم در وجود من


پر می شود بخاطر لطف عبور تو



هر لحظه ام به رنگ نجیبت درآمده


خورشید گونه است نشان ظهور تو



نقشی شدم که شکل تمنا گرفته است


در قلب پاک آینه ی بی غرور تو



زیباترین ترنم یک عاشقانه یی


وقتی که باعثش شده درک مرور تو



حالی که در صلابت موسیقی من است


تنها بداهه یی است درآغاز شور تو



ای بهترین گواهی گویای عشقم از


آگاهی بدون منم های نور تو



با نبض ثانیه ضربان نیاز من


در قید حالتی است هماهنگ جور* تو



دیگر مجال گفت و شنودی نمی دهد


دیدار ماورای فیزیک بلور تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت18:35توسط mahsa & morvarid‏ | |