خدایا

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

خدایا این صدا را می شنوی؟

                          من او را دوست دارم

کوهها.سنگها.بشنوید صدایم را:

                         من او را دوست دارم

اما فقط این صدا به گوشم میرسد

                        نه......................

اما من به انتظار روزی که با تو باشم

                       وتو را برای همیشه حس کنم

پشت پنجره انتظار منتظر ماندن را نظاره می کنم

                       و به انتهای جاده می نگرم

شاید نشانی از تو باشد

                      شاید بیایی و به من بگی

فلسفه نماندنت چه بود؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,ساعت10:17توسط mahsa & morvarid‏ | |