[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

عشق تو

 

 

شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد ! زیبا بود امّا

 

شوخی بود !

 

حالا …. . . تو بی تقصیری ! خدای تو هم بی تقصیر است !

 

من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . ! تمام این تنهایی

 

تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است …..

 
d08laf0u220u7cfh0p73 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی
 

 

این روزها زیادی ساکت شده ام ،

 

 

نمی دانم چرا حرفهایم، به جای گلو

 

از چشمهایم بیرون………..می آیند…………!

s1rj4kmb3rb1p087imz3 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی
 

 

 
دلگیر میشوم وقتی فکر میکنم که عاشقانه هایی که برایت مینویسم
 
مثلِ چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
 
یخ میکنند و باید دور ریخت!

 

v9d811tuv3dn04spseim3 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

 

دستم نمک نداشت هی میشکستیش
دلم چی ؟؟؟؟
بهونت واسه شکوندنای پشت سرهمت چی بود ؟

 

m78vhxejry2o4182br9f3 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

اینکه گاهی سیگار می گیرد در دست
یعنی هنوز هم
نشانی از تو
در خاطرش هست!

i will miss you by LittleFlair عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

تا حالا شده عاشق بشی ولی دلت نخواد بدونه؟؟؟؟

تا حالا شده تمام شب گریه کنی بدون اینکه بدونی چرا

دلت بخواد تا صبح بیدار بمونی ولی بدونی به جایی نمی رسی

تا حالا شده رفتنشو تماشا کنی ولی نخوای بره

بعد آروم تو دلت بگی دوست دارم اما نخوای بدونه

تا حالا شده….

 

اين عكس كوچك شده است. براي مشاهده بصورت بزرگ شده اينجا كليك كنيد. (اندازه اصلي: 500x363px)
eqrs6i5m88ljbn6bab073 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

برو اگه میخوای بری ،
دلت نسوزه واسه من !!
اینجوری که کلافه ای
بد تره خب ، دل رو بکن !!
بکن دل و از این همه خاطره های روی آب
فک کن ندیدی ما همو حتی یه بارم توی خواب
راحت برو یه قطره هم گریه نداره چشم من !!
اشکاشو پشت پای تو ، میخواد بریزه دل بکن ..
من که نمی میرم ،اگه بخوای تو از اینجا بری
چون میدونستم که تو از اول راه مســـافری !!
شاید نفهمیدی که من بی اونکه تو چیزی بگی
سپردمت دست خــدا ، که بی خدافظی نری
غصه ی راهمو نخور ، شاید همینجا بمونم
شاید به مقصد رسیدم خودم فقط نمیدونم

6vesxazqtyqrgaez4arl3 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

نمـــی دانـم چــــرا ؟!
ایـن روزهــــا
در جـــواب هـــرکــــه از حـــالم مـــی پرســــد
تـــا مــــی گویــــم … " خوبــــــــم "
چشمـــــانم
خیس مــــی شـــــود … !

sy3oxtqan2omkzallgcd3 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

صندلی خالی …
     لیوانهای پر از شراب                گلهای تازه …

                         سیگارهای نیمه …
                                       تو رفته ای یا هنوز نیامده ای ؟!!!

9c8ahbryo8u2id9zaivv3 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

گاهی
..
زندگی یعنی

دوست داشتن تو

بی هیچ امیدی !!!

 

اين عكس كوچك شده است. براي مشاهده بصورت بزرگ شده اينجا كليك كنيد. (اندازه اصلي: 500x397px)
6azbu63wxnvtozjfexl73 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

…در انتهای جاده
چشم در راه منتظر ماندم
تا
چشم هایم تمام شد!!
تو این بار آغازم کن

 

اين عكس كوچك شده است. براي مشاهده بصورت بزرگ شده اينجا كليك كنيد. (اندازه اصلي: 500x332px)
9zrtv41puc1wq97ql83z3 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

می ترسم
می ترسم که بازی تمام شود!
-لحظه ی دیدار-
دستانم را پنهان می کنم
مبادا بفهمی
همه چیزم را باخته ام!

 

اين عكس كوچك شده است. براي مشاهده بصورت بزرگ شده اينجا كليك كنيد. (اندازه اصلي: 500x335px)
p4zxsk6wtsfheoeajz2c2 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

با من حرف نمی زنی؟باشد
پاسخ پرسشم نمی دهی؟باشد
می نویسم روی کاغذ.اما جوابم را بده
"دوستم داری"؟
تو هم تکرار کن روی کاغذ که :"دوستم داری؟!"

thwdwg0bu0ivqxs5xl9d2 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

…دیگر نمی خواهم ببینمت!
"عکس خیالی تو" کافی ست در قاب دلم…

 

دوست داشتنش را بیشتر باور دارم
وقتی "دستانش"را لمس نمی کنم

 

اين عكس كوچك شده است. براي مشاهده بصورت بزرگ شده اينجا كليك كنيد. (اندازه اصلي: 500x333px)
ycb420mx4kodvbuwy2y3 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

نازنینم!
تو سنگی!
و من یک تکه شیشه!
"سنگ بودن تو" شاید که شوخی باشد
"ولی شکستن من"
جدی است!

 

اين عكس كوچك شده است. براي مشاهده بصورت بزرگ شده اينجا كليك كنيد. (اندازه اصلي: 500x500px)
9glprx7yxqnss2adz89l2 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

از "تو" بدم می آید!
ببخشید!
از واژه ی "تو"
چه می شد اگر همه شعر های "من"
با "تو "آغاز نمی شد؟!

 

اين عكس كوچك شده است. براي مشاهده بصورت بزرگ شده اينجا كليك كنيد. (اندازه اصلي: 500x363px)
0p71b9elo17n4rfoij2 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

می خواهم گریه کنم!
وقتی که زبانت می گیرد
و مرا- لحظه ای- "شما" خطاب می کنی
"من"فاصله "شما"را با "تو"
چگونه باید پر کنم؟

r4nwajyr1se1wrgvfexh2 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 

خنده ام می گیرد وقتی پس از مدت ها بی خبری بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری
می گویی:دلم برایت تنگ است
یا مرا به بازی گرفته ای
یا معنی واژه هایت را خوب نمی دانی…
دلتنگی ارزانی خودت من دگر دلم را به خداسپرده ام

tymz0zoym7ryzpeawn2 عکسها و مطالب عاشقانه   فوق العاده دیدنی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,ساعت16:57توسط mahsa & morvarid‏ | |