[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

 

 
کاش میشد با تو بودن را نوشت

تا که زیبا را کشم بر هر چه زشت

کاش میشد روی این رنگین کمان

مینوشتم
تا ابد با من بمان...
 
 
 
 
 
 
اشك زماني زيباست كه براي عشق باشد
 
عشق زماني زيباست كه براي تو باشد
 
تو زماني زيبايي كه براي من باشي

 

 

 

بس که دیوار دلم کوتاه است

 

هرکه از کوچه تنهایی من می گذرد

 

به هوای هوسی هم که شده

سرکی می کشد و می گذرد...!!!



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا
ساعت12:01---24 مرداد 1391
سلام .
وب نایسی داری .
مطالبت هم قشنگه .
خوشحال میشم به وب من بیای .
منتظر نگاه قشنگت هستم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,ساعت20:33توسط mahsa & morvarid‏ | |